RADYO DOST09 ÇEPDE DİNLE


Temel Zamparalıkta

Kadın kocası evden gittikten sonra eve 3 adam alır.Bunlarla birlikte olduğu sırada kocası kapıyı çalar.Telaş eden kadın birini dolaba saklar diğerini yatağın altına sokar.Geriye bizim Temel kalmıştır.Onuda balkona sokar ve kapısını kapatır.Kadının kocası dolabı açınca adama :napıyosun lan burada der.Adam : kapıda problem varmış onu tamir ettim deyince 20 lira verip gönderir.Sonra yatağın altındaki adamı görüp aynı tepkiyi verir.O da : yatak gıcırdıyormuş onu tamir ettim deyince 20 lirada ona verip gönderir.Bu durumu izleyen Temel dayanamaz ve balkonun camına vurmaya başlar ve : “ben de s*ktim, ben de s*ktim.” der

0 yorum:

Yorum Gönder

RADYOLAR BÖLÜMÜNDE RADİLARIMIZI DİNLEYEMEYENLER SAYFAMIZIN ALTINA YAZABİLİRLER İSTEK BİLGİLERİNİZİ
YAZABİLİRSİNİZ,,,,,
NO:BİTKİ GIDA GİBİ Bİ ÇOK ÜRÜN YAYINLIYORUZ LÜTFEN DOKDORUNUZU DANIŞMADAN KULLANMAYIN

 


 
  • fotoahmetine © 2018 wepsayfa fotoahmetine fotoahmetine fotoahmetine