RADYO DOST09 ÇEPDE DİNLE


Dikatör ve Falcı

Memleketin birinde bir diktatör falcıya gider. Falcı konsantre olarak gözlerini yumar ve konuşur;

– Sizi büyük bir caddeden üzeri açık bir araba ile geçerken,halkın yaptığı tezahüratı görüyorum…

Diktatör her zamanki gibi pis pis sırıtır ve sorar;

– Peki halk memnun mu gözüküyor?

– Evet her zamanki gibi.

– Halk arabanın etrafında koşuşturuyor mu?

– Evet arabanın etrafında deliler gibi koşturuyorlar, polis yolu açmakta zorlanıyor.

– İnsanlar bayrak, pankart taşıyorlar mı?

– Evet, her taraf bayrak, bir sürü de ümit ve güzel bir gelecekten sözeden pankart taşıyorlar.

– Sahi mi!? İnsanlar bağrışıp, neşe içinde, şarkı ve türkü de söylüyorlar mı?

– Evet, insanlar ümit dolu ve güzel bir gelecek vadeden cümleler sarfederek bağırıyorlar, şarkılar, türküler söyleyip çılgınca eğleniyorlar, hoplayıp, zıplıyorlar sevinçten…

– Peki, ben bu hareketlere nasıl bir tavır gösteriyorum?

– Bunu göremiyorum, efendim maalesef.

– Niçin?

– Çünkü tabutun kapağı kapalı!!!

0 yorum:

Yorum Gönder

RADYOLAR BÖLÜMÜNDE RADİLARIMIZI DİNLEYEMEYENLER SAYFAMIZIN ALTINA YAZABİLİRLER İSTEK BİLGİLERİNİZİ
YAZABİLİRSİNİZ,,,,,
NO:BİTKİ GIDA GİBİ Bİ ÇOK ÜRÜN YAYINLIYORUZ LÜTFEN DOKDORUNUZU DANIŞMADAN KULLANMAYIN

 


 
  • fotoahmetine © 2018 wepsayfa fotoahmetine fotoahmetine fotoahmetine