RADYO DOST09 ÇEPDE DİNLE


Hasret Kaldım İbrahim Tatlıses

Hasret kaldım gülüşüne 
O sıcacık öpüşüne 
seviyorum değişine 
Hasret kaldım hasret kaldım sevgilim 
Boynu bükük duruşuna 
Ardım sıra bakışına 
Kollarımda yatışına 
Hasret kaldım hasret kaldım sevgilim 
Usul usul sokulmana 
İçin için ağlamana 
Canım deyip sarılmana 
Hasret kaldım hasret kaldım sevgilim 
Seni sensiz yaşamak 
En kötü kader olsa gerek 
Ey benim hasret kokan sevgilim 
Bu ayrılığa dayanır mı yürek 
Gel desem gelemezsin biliyorum 
Ama ben seni yaşıyorum 
Seninleyim ve tek

0 yorum:

Yorum Gönder

RADYOLAR BÖLÜMÜNDE RADİLARIMIZI DİNLEYEMEYENLER SAYFAMIZIN ALTINA YAZABİLİRLER İSTEK BİLGİLERİNİZİ
YAZABİLİRSİNİZ,,,,,
NO:BİTKİ GIDA GİBİ Bİ ÇOK ÜRÜN YAYINLIYORUZ LÜTFEN DOKDORUNUZU DANIŞMADAN KULLANMAYIN

 


 
  • fotoahmetine © 2018 wepsayfa fotoahmetine fotoahmetine fotoahmetine