RADYO DOST09 ÇEPDE DİNLE


Her Demet İbrahim Tatlıses

her demet her demet zalım felek sineme dokunma benim 
ah her demet ah her demet zalım felek sineme dokunma benim 
taş mı sandın taş mı sandın yüreğim kal'a mı bedenim 
her demet zalım felek sineme dokunma benim 
taş mı sandın yüreğim kal'a mı bedenim 

ah aman ah aman aman aman aman aman aman amma zalım bir zaman 
ah gider o yara habar ah gider o yara habar yar da yanar bir zaman ah aman aman aman aman aman 
tenha gecelerde tenha gecelerde beni eylesin teselli 
tenha gecelerde beni eyler mi teselli 
baykuş sesini baykuş sesini bülbül-ü şeydaya değişmem 
tenha gecelerde beni eyler mi teselli baykuş sesini bülbül-ü şeydaya değişmem

0 yorum:

Yorum Gönder

RADYOLAR BÖLÜMÜNDE RADİLARIMIZI DİNLEYEMEYENLER SAYFAMIZIN ALTINA YAZABİLİRLER İSTEK BİLGİLERİNİZİ
YAZABİLİRSİNİZ,,,,,
NO:BİTKİ GIDA GİBİ Bİ ÇOK ÜRÜN YAYINLIYORUZ LÜTFEN DOKDORUNUZU DANIŞMADAN KULLANMAYIN

 


 
  • fotoahmetine © 2018 wepsayfa fotoahmetine fotoahmetine fotoahmetine