RADYO DOST09 ÇEPDE DİNLE


Hey Gidi Karadeniz Şevval Sam

Ben seni sevduğumi dunyalara bildurdum
Endurdun kaşlaruni babani babani mi eldurdum 

Endurdun kaşlaruni endurdun kaşlaruni babani babani mi eldurdum

En dereye dereye al dereden taşlari
Geçti bizden sevdaluk al cebum al cebumdan saçlari

Geçti bizden sevdaluk 
Geçti bizden sevdaluk al cebum al cebumdan saçlari

Kiz evinin önüce da sereceğum kilimi
Oldi hayli zamanlar görmedum görmedum sevduğumi
Oldi hayli zamanlar 
Oldi hayli zamanlar görmedum görmedum sevduğumi

Yaz geldi bahar geldi açtı yeşil yapraklar
Ben sana doyamadum doysun kara doysun kara topraklar
Ben sana doyamadum ben sana doyamadum 
Doysun kara, doysun kara, doysun kara topraklar

0 yorum:

Yorum Gönder

RADYOLAR BÖLÜMÜNDE RADİLARIMIZI DİNLEYEMEYENLER SAYFAMIZIN ALTINA YAZABİLİRLER İSTEK BİLGİLERİNİZİ
YAZABİLİRSİNİZ,,,,,
NO:BİTKİ GIDA GİBİ Bİ ÇOK ÜRÜN YAYINLIYORUZ LÜTFEN DOKDORUNUZU DANIŞMADAN KULLANMAYIN

 


 
  • fotoahmetine © 2018 wepsayfa fotoahmetine fotoahmetine fotoahmetine