RADYO DOST09 ÇEPDE DİNLE


Soğuk Espriler

Kar üzerinde yürüyen adama ne denir. Karabasan.
Prensip olarak soğuk havayı da, soğuk insanları da sevmiyorum. İkisi de beni hasta ediyor.
Yıkanan Ton’a ne denir? Washington!
Adamın biri yarın öleceğim demiş. Yarmışlar ölmüş.
Oğlumun adını mafya koydum, artık bi mafya babasıyım!
Tam karakterin oturacakken sandalyeyi çekmişler sanki.
Boşluktaki file ne denir? Fil in the blanks!
– Sözlüme neden 50 verdiniz hocam? +Sözlün kim evladım?
Geçen gün bir taksi çevirdim; hala dönüyor!
Soru: Yangın dolabını açarsan ne olur? Cevap: Yang kızar.
Fransızların nesi eksiktir? “FRAN”ları tabi ki!
Sperm gibi adamlar var insan olma ihtimalleri milyonda bir.
Kavun deyip geçme çünkü parola kavun değil!
İyi ki İtalya da doğmamışız! Neden? Çünkü İtalyanca bilmiyoruz!
Kitabım evde kalmış, çünkü onun bir kocası yok!
Basamakta durmayın otomatik kapı çarpar, böler, karekökünü alır.
– İphone alıcam. + 6 mı 7 mi? – Bitane yeter kanka.
Doğumdan sonra çok kilo aldım. Doğduğumda 2 kiloydum, şimdi 62.
Bazı insanlar boş daire gibi… Dayayıp döşeyesim geliyor.
+Okeyde kıza elin nasıl dedim. -Ojeli dedi. +Ben Şoka girdim. -O Migrosa
Aslında içimde çok zeki biri yatıyor, yatıyor işte sorun orada.
Ders çalışırken müzik dinleyemiyorum, ders dikkatimi dağıtıyor.
 4 kişilik bir masa alçaktım vazgeçtim, kişiliksiz bir masa aldım
Sakın ha bi hamster’a şeker serpip, “Aaa! Ne şeker bi Hamster!” demeyin.
Soru: En hızlı sayı hangisidir. Cevap: 10. Çünkü onun arabası var!
Adam 7 gün boyunca nezle olmuş. Sıkılmış bugün de Petek’le olayım demiş.
3 Japon sırayla uçaktan atlamış. Japonlar ölmüş, sıra ise kırılmış!
+ Kanka sen meteoroloji okudun dimi? – Evet + Baksana şu kızın havası kime?
-İyi günler, Aslıyla görüşebilir miyim? Aslı evde yok! Fotokopisi var!
Yarasa yararlı bir hayvandır. Yararlı bir hayvan olmasaydı yaramasa derlerdi.
+Tarkan: Kim yaptı Kurt – Kurt: hav hav hav hav +Tarkan: Hain Kostok
– Benim neden kardeşim yok baba? + Seni görünce ikincisine cesaret edemedik.
-Tuzu uzatır mısın? -Tuuuuuuuuuuuz -Gerizekalı ya kalk git sofradan.
Her yerim tutuldu bir kulaklarım tutulmadı. O zaman bende onu kiraya veririm!
Osmanlıda kimseye borç takamıyordun mesela, sikke sikke ödüyodun…
Tatlı yiyip, tatlı konuşuluyorsa; bundan sonra mantı yiyip mantıklı konuşacağız.
Soru: Teoman neden araba kullanamaz? Cevap: Çünkü daha on yediymiş.
Elimde iphone yedi var şarjda ve yanık kokusu alıyorum inşallah elim yanıyordur.
Bakın hanımefendi ben biraz ters adamım; siyah atımla geldim uyar mı?
Bir adam intihar edecekmiş, vaz geçmiş. İki adam intihar edecekmiş, were geçmiş!
Ne yapıyorsun? -Telefonla konuşuyorum. -Aaa sizin telefon konuşuyor mu?
 Kızı görme engelli diye karşıdan karşıya geçirdim elindeki selfie çubuğuymuş amk.
Koltuk altı spreyi aldım evdeki bütün koltukların altına sıktım ohh miss gibi.

0 yorum:

Yorum Gönder

RADYOLAR BÖLÜMÜNDE RADİLARIMIZI DİNLEYEMEYENLER SAYFAMIZIN ALTINA YAZABİLİRLER İSTEK BİLGİLERİNİZİ
YAZABİLİRSİNİZ,,,,,
NO:BİTKİ GIDA GİBİ Bİ ÇOK ÜRÜN YAYINLIYORUZ LÜTFEN DOKDORUNUZU DANIŞMADAN KULLANMAYIN

 


 
  • fotoahmetine © 2018 wepsayfa fotoahmetine fotoahmetine fotoahmetine