RADYO DOST09 ÇEPDE DİNLE


ALLAH için olan işin bedelini kullar ödeyemez.

ALLAH için olan işin bedelini kullar ödeyemez..
HER AN İYİLİK YAP

*"Mekke-i Mükerreme'de paramı kaybetmiştim.
*"Para bekliyordum, lâkin henüz gelmemişti.
*"Mâlum, Haccın bir rüknü olarak belli bir vakitte saçını sakalını kısaltman icap eder.
*"Bir berbere girdim.
*"Bir müşterisini tıraş ediyordu.
*"Utana-sıkıla
*"Afedersiniz; param yok, ALLAH rızası için saçımı-sakalımı düzeltebilir misin? diye sordum.
*"Berber beni bir an süzdü, sonra tıraş ettiği adamın yanındaki boş koltuğu gösterip,
*"Buyurun, oraya oturun" dedi.
*"Tıraş ettiği adama "müsaadenizle
sizi bekleteceğim biraz;
*"Sizi ücreti mukabilinde tıraş ediyorum, lâkin bu adamcağız ALLAH rızası için istedi; bekletmemem lazım" dedi
*"Ve benim de müşterinin de itiraz etmesine fırsat bırakmadan beni tıraş etmeye başladı.
*"Tıraştan sonra, üstümü fırçalarken cebime de biraz para sokuşturdu.
*"Ben "ama..." diye itiraz ederken tebessümle
*"Acil ihtiyaçlarını karşılarsın,
bu kadar kusuruma bakma diye fısıldadı.
*"Aradan birkaç gün geçti, beklediğim para geldi.
*"Doğruca ona gidip, içine düştüğüm durumun aslını anlattım ve binbir teşekkürle yüklü miktarda para
uzattım.
*"Gülümseyerek elimi tuttu, kibarca itti, *"Alamam dedi.
*"ALLAH için olan işin bedelini kullar ödeyemez, var git sen de başkalarına ALLAH için iyilik yap, ALLAH selamet versin.
*"Helalleşip herhangi bir ödeme yapamadan oradan ayrıldım.
*"Ama tam kırk senedir onun için duâ ediyorum.
*"Onun için dua etmeye doyamıyorum. *"Geceleri uyandığımda bile onun için dua ediyorum.
*"ALLAH (c.c.) cümlemize iyi kullarından olmayı nasip etsin ve dahi iyi kullarıyla karşılaştırsın İnşâALLAH. Âmin..

0 yorum:

Yorum Gönder

RADYOLAR BÖLÜMÜNDE RADİLARIMIZI DİNLEYEMEYENLER SAYFAMIZIN ALTINA YAZABİLİRLER İSTEK BİLGİLERİNİZİ
YAZABİLİRSİNİZ,,,,,
NO:BİTKİ GIDA GİBİ Bİ ÇOK ÜRÜN YAYINLIYORUZ LÜTFEN DOKDORUNUZU DANIŞMADAN KULLANMAYIN

 


 
  • fotoahmetine © 2018 wepsayfa fotoahmetine fotoahmetine fotoahmetine