reklam
GÜNCEL YEREL HABER 7,Dİ 24 SAAT GÜNCEL SİZİN SİTENİZ HOŞGELDİNİZ
Lütfen Dikkat Sağlık Saç Bakımı Bitki Gibi Bi Çok Bakımla İlgili Yazılarımız Var Lütfen Bir Dokdurunuzu Ve Ya Bir Kuaförünüzü Danışmadan Buradaki Ürünleri Denemegin Sitemizdeki Bu Yazdıklarımız Site https://duguntvcine.blogspot.com.tr Sorumlu Degildir

REKLAM VER BURAYA


Hamilelik migrene iyi geliyor

Yazar Ahmet Girgin 14 Mart 2018 Çarşamba 0 yorum
Migren doğurgan çağdaki her 3-4 kadından birinde görülen önemli bir sorundur. Migren ağrılarının dayanılmaz olması ve hamilelikte ilaç alınamaması anne adayı kadınların önemli bir sorunudur. Baş ağrıları nedeniyle hamileliği erteleyen pek çok kadın vardır. Hamilelik döneminde baş ağrıları % 70 oranında azalması olumlu bir durumdur. Özellikle, ilk üç aydan sonraki dönemde ataklar tamamen kaybolabilir. Yani hamilelik migrene iyi geliyor. Hamilelikte migren çoğunlukla azalır ama bazılarında aynen devam eder. Çok azında artar. Çok nadiren de hamilelikte baş ağrısı başlayabilir.

Hamilelikte Migren ve Baş Ağrısı Tedavisi

 Hamilelikte ilaç alamazsınız ancak tedavi olabilirsiniz. Hamilelik döneminde yapılabilecek en uygun tedavi nöral terapidir. Cilde yapılacak küçük iğnelerle (çok kısa etkili lokal anestezik) genel bir rahatlama sağlanır. Kullanılan az miktardaki ilaç bebeğe zarar vermez. Hamilelik migrene iyi geliyor mu?  Bazen migren hamilelik boyunca devam edebilir. Migreni hamilelik boyunca devam edenlerde nöral terapi ile hedef bozucu alan seçilir. Öncelikle bu bölgeye rahatlıkla nöral terapi yapılarak anne adayı rahatlatılır, tedavinin devamı doğumdan sonraya bırakılır. En ideali; anne adaylarının hamileliği planlamadan önce nedenleri bulunarak migrenlerinin tedavisinin yapılmasıdır. Özellikle hemen her gün ilaç kullananlarda hamilelik öncesi tedavi daha da önem kazanır.
Hamilelikte Gelişen Baş Ağrıları
Hamileliğin ilk ayları migrene iyi geliyor mu? Migren çok nadiren hamilelikte başlayabilir. Ancak üçüncü trimestr denilen hamileliğin son üç ayında baş ağrısı başlarsa  -özellikle otuzuncu haftadan sonra-  preeklamsi denilen tablo mutlaka akla gelmelidir. Preeklamside tansiyon yüksekliği ve ödem gelişir. Bir çeşit hamilelik zehirlenmesidir. Eklamsili hastalarının çoğunluğunda enseden gelen baş ağrısı vardır.

Hiç yorum yok:

RADYOLAR BÖLÜMÜNDE RADİLARIMIZI DİNLEYEMEYENLER SAYFAMIZIN ALTINA YAZABİLİRLER İSTEK BİLGİLERİNİZİ
YAZABİLİRSİNİZ,,,,,
NO:BİTKİ GIDA GİBİ Bİ ÇOK ÜRÜN YAYINLIYORUZ LÜTFEN DOKDORUNUZU DANIŞMADAN KULLANMAYIN