RADYO DOST09 ÇEPDE DİNLE


YÜSSÜZLÜK VE TERBİYESİZLİK ZENGİN AYAĞI YAPAN MAHLUK VE KUMARBAZ çorbacı PİSLİK

YÜSSÜZLÜK VE TERBİYESİZLİK ZENGİN AYAĞI YAPAN MAHLUK VE KUMARBAZ çorbacı PİSLİK birgin sabahleyin saat 10 gibi çorbacıya corba içmeye gitdim vardımda çorba kalmamışdı ve hayırlı işler degip döndüm geriye ertesi bir kaç gün sonra sabah tekrar gitdigimde hayırlı işler degip aynı çorbacıya gitdim abi bi ayakpaca alabilirmiyim dedim sana corba corba yok dedi beni kızdırdın döndün gitdin dedi bana bu çorbaçı kumarbazı tabi ooo günde aynı şekilde ayakpaca işdemişdim ve bu kişiyi ben yılardır seven onu müşderi ceken birigim cok sevdigim bir kişiydi tabi bende 12 yaşindan beri esnafım ve bu çorbaçı bozuntusu o esnaf ben esnaf o mu haklı benmi haklıyım arkadaşlar..bir adam zengin oldunda götü kalkmış biri bu pislik kumarbaz corbacı,,,

0 yorum:

Yorum Gönder

RADYOLAR BÖLÜMÜNDE RADİLARIMIZI DİNLEYEMEYENLER SAYFAMIZIN ALTINA YAZABİLİRLER İSTEK BİLGİLERİNİZİ
YAZABİLİRSİNİZ,,,,,
NO:BİTKİ GIDA GİBİ Bİ ÇOK ÜRÜN YAYINLIYORUZ LÜTFEN DOKDORUNUZU DANIŞMADAN KULLANMAYIN

 


 
  • fotoahmetine © 2018 wepsayfa fotoahmetine fotoahmetine fotoahmetine